søndag den 18. maj 2008

Hud

Naaa - Vi kom paa stranden, dog foerst naeste dag.
Jeg maa skuffe dem som forventede at hoere om mig der kommer hoejroed hjem fra stranden, se smerteforpint ud og lugte lidt af braendt bacon, pga jeg ikke har haft solcreme paa eller lign. Det er uhyre sjaeldent at det sker, men jeg blev IKKE skoldet.
Jeg var kort ude at snorkle, der var lidt fisk, de fleste bare sandfarvede, men der var ogsaa et par af de noget mere farverige papegoejefisk og jeg saa en enkelt lille murene.
Saa var det generelt bare for laekkert.
Nu er jeg til firmafodbold for nogle mdr siden blevet mobbet med at sneen har smittet af paa mine ben, saa de er helt hvide. Uden at jeg skal fortaelle i detaljer omkring min uhyre veltraenede krop, saa vil jeg bare sige at sneen ogsaa har smittet af paa resten af mig. Jeg var saa hvid at Simon fik mere sol paa den ene side, pga genskinnet fra min ekstemt hvide mave.
Jeg var naesten gennemsigtig.

Siden er jeg da ikke blevet brun og vi har ikke rigtigt vaeret paa stranden. Hvor vi er nu er der en pool og vi var lige nede at dyppe os, maaske var vi i solen 8 sek og det var nok til at jeg fik "efteraarsfarve". Men da vi er paa den sydlige halvkugle, saa er det jo efteraar og roed-brun er jo lidt eftaraarsagtigt - eller jeg vil i hvert fald gerne bilde mig selv ind at jeg ogsaa er blevet lidt brun.
Egentlig har jeg aldrig haft ambition om at skulle vaere brun, for det gaar galt hver gang.

Jeg kan desverre ikke laegge billeder paa fra denne computer, men skal se om jeg ikke kan laegge nogen paa senere - og bare rolig der vil ikke komme billeder af mig ifoert badetoej.

2 kommentarer:

Flemming sagde ...

Hey blegfis, det lyder som om du hygger dig derovre :-)
Jeg håber, du kommer forbi et sted hvor du kan smide flere billeder på bloggen.
Og bare rolig.... "Køteren" har ikke overtaget din plads. Den var bare med på et afbud ;-)

Hygge!

GEF sagde ...

Yo G-mann

Total god stil, og typisk dig at nasse dig til en nat i "byernes by".

I øvrigt lækre pics af mit luftfartøj :-)

Håbe at du huskede snebajer og matadormix, jeg sender ikke en skid over denne gang...

vi ses