søndag den 20. juli 2008

Ørredfangst

Det blev lidt sent igår.... så det blev også lidt sent idag inden vi kom ud, hen ad 15.
Vi skulle ud at fiske ørreder og det er altid skægt. Vi sejlede ud til en elv som jeg ikke kan stave til, men jeg skal nok finde ud af det, den er lige ved siden af Kangia. Et smukt smukt sted.
Myg vil jeg ikke nævne mere end at de var altid nærværende og i store mængder - jeg har hverken fået morgenmad, frokost eller aftensmad, alligevel føler jeg ingen sult pga jeg har spist så mange myg.

Nå men vi begav os op af elven og forsøgte at finde nogle ørreder.
Tobias flåede dem ind som havde han aldrig lavet andet, mens Mikkel og jeg kun fik naturoplevelsen ud af at traske rundt der.
Det var somend også et dejligt sted med de sorte mosbelagte fjelde og den brusende elv. Det var uden tvivl et dejligt sted, men det udviklede sig til et fantastisk sted da der endelig var noget der bed på lige pludselig og man kunne mærke en ørred ruske i linen og springe op af vandet for at rive sig løs.
Mikkel fik 1 ørred og jeg fik 2, de vejede ca 1 ko stykket så det er nogle ok fisk. Hvor mange Tobias fik, vil jeg helst ikke tænke på, men det var over 10.






1 kommentar:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Hej M
kom for at ville mobbe dig lidt i amb. Undskyld og øv, jeg var ikke klar over at du allerede var rejst. Jeg kan i øjeblikket ikke rigtigt finde ud af dagene pga for lidt søvn.
Håber at vi snart ses igen.
Kh D