søndag den 16. marts 2008

Sushi er godt

I weekenden var jeg ude at besøge en af mine gamle venner Anja og hendes datter Cecillia, og hund, og kat, og 5 marsvin.

Nå men vi laver altid mad sammen og vores motto er megt glade for mad.
Man kan sige meget om folk ud fra deres forhold til hvad de spiser. Hvis man nyder god mad, så nyder man også livet. Hvis man holder igen med at spise, så lever man ikke fuldt ud og hvis man ser mad som ernæring som skal få kroppen til at yde bedst muligt, så vil man stirre sig blind på et mål og ikke nyde ting der præger dagligdagen.
Nå men det var rigtig hyggeligt og vil lavede sushi. Det blev til ca 120 stykker og smagte rigtig godt, så vi var ved at revne.





Vi så Scooby Doo 1 og 2, dem hvor der er rigtige mennesker der spiller rollerne. De var faktisk ret sjove.

Cecilia klædte også hunden ud og det var da meget sjovt, hunden synes bare at det var hyggeligt at blive nusset omkring. Men da Cecilia begyndte at jagte mig med et lyserødt skørt, pga hun mente at nu skulle jeg også klædes ud som prinsesse. Så var det både barnlingt og iøvrigt synd for hunden.

4 kommentarer:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

hej Michael,
ja du kender jo min indstilling til mad, hi, hi. I amb idag spiste vi 2 store winerkringler her til eftermiddag, - og jo selvfølgelig var der en anledning. Karo har fødselsdag idag og Inger B havde i lørdags.
men helt ærligt var det ikke lidt overdrevet med at lave så mange sushi stykker, - jeg kan ikke tro at I fik spist dem alle?
Er du ellers begyndt at overveje hvad du skal bedrive din tid med, udover at leve som et "madøre" og udklæde dig i lyserøde prinsesse skørter?
kh Dorte

Anja sagde ...

Hej Gorm (Michael)
Tak for besøget, altid en fornøjelse at nyde et stykke mad eller 120 sammen med dig ;o)
Dog for en god ordens skyld skal det lige nævnes, at de 120 stykker sushi ikke fortæret på en gang. Vi måtte dog opgive på halvvejen og gemme resten til dagen efter, hvor vi også måtte tilkalde forstærkninger (min mor)
Men ellers var det 3 super hygsomme dage, med masser af god mad, et par flasker vin og fjollede film..
Vi er glade for du er hjemme hos "os" igen og jeg glæder mig til at se mere til dig i den næreste fremtid - forhåbentligt..
Håber ikke du kom hjem med alt for mange blå mærker og buler i skallen.. hi hi..

Stort kram
Anja

Flemming sagde ...

Mmmmm.... Sushi.....
Jeg føler mig lidt som Homer Simpson, når han tænker på doughnuts...

Meeen, jeg må give Dorthe ret. 120 stykker?! Det er da for vildt mand!

Michael sagde ...

Der var så også rester til dagen efter, så vi har nok kun spist 60-70 skykker - så det er kun 30 stykker sushi hver, det smager jo godt.
OK, vi var også ret mætte.
:O)