onsdag den 19. marts 2008

Skal det se sådan ud???

Jeg vågnede op til det mest pragtfulde solskin i morges. Himlen var blå, der var enkelte skyer og det var ret køligt.
Jeg går jo og glæder mig til at det bliver rigtig forår, hvor det hele springer ud, landskabet skifter farve og luften bliver tyk af pollen, så folk render rundt med løbende næser og blodsprængte øjne.
Når man på sådan en morgen kigger ud og ser det hele er dækket af et hvidt lag pulver, så tænker man at det ikke kan være andet end pollen og alt det hvide i skovbunden det må være vintergækker der er sprunget ud i stort antal. For sne det kan det umuligt være på denne årstid.







3 kommentarer:

Flemming sagde ...

Hey Michael, hva´ har du gang i?
Jeg kan se, du allerede har glemt, hvordan det ser ud med rigtig sne. Det der er da bare en gang rimfrost ;-)

Ellers fine billeder fra skovbunden. Det er altid godt at se nogle træer og sådan noget...

Nå ja. Jeg må hellere huske at ønske dig god påske :-)

Takuss!

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Hej Michael,
Rigtig flotte billeder fra det danske. Jeg er vild med det du har taget af træerne hvor solen titter igennem træerne.
Nu kan det godt være at Flemsedrengen driller dig med Jeres rimfrost, men her er det nu ikke den stiveste vinter længere, - vi har tøvejr med 3 varmegrader og regn. Så det tager et godt indhug i alt det sne der kommet tidligere. Godt for dig at du ikke er her nu, - vejene er simpelthen alt for glatte til at Du ville komme nogen steder, - selvom der dog er kastet lidt grus hist og her, hi, hi.
Ha en rigtig god Påske Michael og tak for din mail, som jeg besvarre snarrest muligt.

Pipsen sagde ...

Hej Michael
Det der hvide der, på dine billeder....det er vist bare smog.... Det har jeg hørt der er en del af i Danmark... ;-)
Må jeg lige benytte mig af muligheden for at minde dig om lyden af rigtig knirkende, glimtende smuk hvid grønlandsk sne......