tirsdag den 25. marts 2008

Nyheder


Nu render jeg rundt og leder efter ting der er forandrede, nye eller som jeg på en eller anden led er gået glip af mens jeg har været væk.
Jeg må desværre indrømme at jeg ikke finder det helt store.

Det er så også hvorfor at jeg stiller mig fuldstændig uforstående overfor at man på S-tog stationer kan få ikke en enkelt eller to gratis aviser, som da jeg tog afsted. Hvor man kunne slå tiden ihjel i toget, mens man følger med i hvad der sker i verdenen, læser lidt tegneserier og når man havde skrevet noget helt galt i den ene sudoku, så kunne man bare tage den anden avis og begynde forfra. Til min store overraskelse så opdagede jeg, at der hele 4 gratisaviser nu...
Urban, Metro Ekspress, 24 timer og Nyhedsavisen.

Derudover så kan man selvfølgelig også købe aviser i kiosken, hvis man ikke føler at man har fået foræret nok nyheder for een dag.

Så meget kan der da for fanden ikke ske på et enkelt døgn og hvis der gjorde, hvorfor ligner det hele så bare sig selv?

De skriver alle noget om X-factor, vold og så er hver anden side en reklame for mobiltelefoner eller billigt internet.

Udmiddelbart vil jeg sige at Urban er bedst, ene og alene pga de er de eneste der har tegneserie. Godt nok kun en enkelt stribe med "nemi" humorhttp://en.wikipedia.org/wiki/Nemi_%28comic_strip%29

Men i det mindste så jeg et par hjorte i skoven idag, det var da meget fedt. Jeg talte fire da jeg var der, men på billederne kan jeg kun få øje på to, prøv selv om i kan se flere.


2 kommentarer:

Dortheivalo sagde ...

jeg har tilladt mig nominere dig. Se mere her : http://dortheivalo.blogspot.com/2008/03/jeg-er-blevet-nomineret-af-mariann-og.html

Pipsen sagde ...

Hej igen
Ja sådan nogle bambier, er ellers meget søde og så kan du se Rudolf og hans slæng og måske en moskus eller to, når du kommer til sensommer.....
Vi ses, hygge du ;-)