søndag den 4. november 2007

Så er jeg i Nuuk





Jeg havde en rigtig stenerdag igår hvor jeg ikke kunne komme afsted. Men istedet for at lade os få endnu en stenerdag - jeg kan bedst lide når stenerdage de kommer i par, man kan ikke nå at stene ordentligt igennem på et enkelt døgn - så ødelagde Air Greenland det ved at sætte et ekstra fly ind. Men det gjorde selvfølgelig at vi kunne komme asted, så det var meget godt.


Det blæste stadig en del og sneede, så jeg tænkte at det kunne da være det samme, for det ville jo alligevel blive aflyst.


Jeg fulgte med på nettet, time for time, minut for minut, men der kom ingen aflysning...

Jeg troede ikke helt på det og tænkte at det måtte være en fejl at det ikke var kommet på, selv ikke da jeg pludselig fandt mig i den lille overflydte lufthavnsbygning, mens de kørte og ryddede sne fra landignsbanen hele tiden, der troede jeg ikke helt på det. Selv da jeg med mine egne øjne pludselig så en dash-7 som var landet udenfor, der troede jeg ikke helt på det. Men før jeg vidste af det, så sad jeg var vi på vej.

Turen gik faktisk ret glat, ingen turbulens eller noget, vi så aldrig himmelen og vi så kun jorden udmiddelbart før vi landede resten af tiden så vi kun skyer, men da vi steg ud af flyet i Nuuk lufthav, så var vi nær blevet revet omkuld af vinden, og vi så op på en meget meget mørk himmel. Vi fandt en taxa og prøvede at lade være med at tænke for meget over det.

Nå men nu er jeg her, jeg har fået en "hagover" pizza og den var god, selvom jeg desværre ikke havde nogen tømmermænd tilbage at dele den med.

Desværre er kursus incl rejsedage lagt således at det ikke er muligt for mig at opfostre et nyt kuld tømmermænd, så jeg kan få en "hangover" TIL min hangover.
Men da pizza og tudekiks ikke står så godt sammen, så må jeg indrømme at jeg er ganske godt tilfreds.

1 kommentar:

Pipsen sagde ...

Hej Michael
Jeg er helt enig, en stenerdag er bedst når den får følge af en til. hav nogle gode dage i byernes by, oh du storfanger....øh...fisker.. Er det uvakker du fanger?
Nå hygge
Pia