fredag den 9. november 2007

Billeder fra storbyen




Så er min lille tur til Nuuk slut.
Jeg bestod kursus i sundhedsfremme og det var faktisk ret godt, men lidt ærgerligt at vi ikke havde nogle fridage i Nuuk til at shoppe osv. Vi var lidt bombede bagefter hver dag og vejret var ikke på vores side. Det var glat, det regnede og blæste, nogle dage blæste det så meget og var så glat at når man stod stille så gled man med vinden - ikke det sjove og nogle gange blev det også lidt farligt. Mine "danskersøm" (pensionistsøm) til at spænde under støvlerne, de lå og hyggede sig i Maniitsoq. Så man kunne ikke generere det store overskud til shoppeture.
Jeg kom da i biffen og så både den danske film "At græde i kor", som var noget tør og en amerikansk "The Brave One" hvor Jodie Foster går og skyder kriminelle, det er meget sjovt.
Så ramler man selvfølgelig altid ind i folk som man kender, det er meget hyggeligt.
Nå men jeg har da taget nogle billeder fra Nuuk. De sidste to natbilleder er DIH (Dronning Ingrids Hospital)

1 kommentar:

Pipsen sagde ...

Flotte billeder fra byernes by....