onsdag den 21. november 2007

DU STINKER ! ! !


Man møder frisk og velduftende på arbejde... ok frisk er man jo ikke altid, men jeg havde været i bad, børstet tænder, taget deodorant og en ren uniform på og alt sådan noget. Jeg mener heller ikke at der var så vanvittig meget hvidløg i det jeg fik at spise igår. Jeg havde ikke trådt i noget, som jeg satte fodspor af rundt på hele sygehuset.
Alligevel så begynder folk at sige "puhh, du lugter altså", "Hvad er det for en stank?... den kommer ovre fra Michael" osv osv der er dem, som ellers skulle være ens allernærmeste kollegaer, der vifter med armene og holder sig for næsen når man træder ind i lokalet, og beder en om straks at gå igen pga stanken.

Det hele er sådan set mine forældres skyld.... Kunne de da ikke bare have passet på, så slap jeg for al den hån og ydmygelse, men på den anden side hvis de havde det, så var jeg aldrig blevet født.

Så hvad i alverden fabler jeg egentlig om???
Jo, i Grønland der siger man til folk dagen før de har fødselsdag, at de lugter. Grunden er at så husker de at gå i bad på den store dag.

2 kommentarer:

Dorte Vangsø Simonsen sagde ...

Hi, hi, ja hvilken stank.
Hvor er det et sødt lille stinkdyr du har funder frem.
Hjertelig tillykke med i morgen Michael.
Jeg håber du får en dejlig dag og bliver fejret på en mindeværdig måde. jeg er ked af at jeg ikke kan deltage.
Kærlige fødselsdags hilsner fra Dorte-

Michael sagde ...

Hvis du ikke kender ham, så er det det franske stinkdyr Pepe Le Pew (Pew udtales puh) som i tegnefilmene altid forelsker sig i en sort kat der har fået en hvid stribe langs ryggen, så han tror det er et kvindeligt stinkdyr.
Han fatter ikke helt at han stinker og tror selv at han er for lækker, og at når den sorte kat stikker af, så spiller hun bare kostbar.
Han er meget sjov.