mandag den 11. februar 2008

Vinteren banker på døren

OK så det er koldt, den er efterhånden feset ind, men på det sidste har jeg bare kunne se til mens kulden kaster sig over min dør og vælter rimfrost ind i mit hjem, og sneen jeg banker af mine støvler når jeg kommer hjem, den er ikke smeltet når jeg tager på arbejde næste morgen. Jeg har for længst opgivet at tage kampen op ved at skrue op for radiatoren.
De fleste klager faktisk over at de har problemer med at få vredet nok varme ud af radiatorerene - når alle skruer helt op, så bliver det selvfølgelig et problem. Jeg har jo også mine planter at tænke på, især aloe vera planten tåler som bekendt ikke at det bliver for koldt.
Det ser meget sjovt ud når der kommer et tykkere og tykkere lag rimfrost og is over det hele på håndtaget og døren - det ser bare ikke så sjovt ud når man er på vej ud ad selvsamme dør.


Jeg har tændt en nogle stearinlys og bilder mig selv ind at det hjælper noget, om ikke andet så er det meget hyggeligt når man sidder og pakker sig ind i tæpper.

1 kommentar:

Pipsen sagde ...

Og så i nat vendte det pludselig igen. Over 20 graders forskel på igår oog idag. Simpelthen underligt, men bare rolig, du skal ikke pakke lysene og tæpperne for langt væk, for kulden kommer igen efter weekenden......