torsdag den 7. februar 2008

Slæde-hundekoldt

Jeg har haft lidt problemer med termostaten på mine radiatorer på det sidste.
I kender det sikkert - man drejer og drejer, til den ikke kan nå længere, og alligevel når den ikke en temperatur der er varmere end håndvarm.
Nu er det ikke fordi at jeg selv er typen der har noget imod en smule kulde, men det er fordi at jeg har en Aloe Vera plante at tage hensyn til. Det er jo en ørkenplante, så for at de kan vokse optimalt så skal den have tropiske temperaturer, og enhver der har været i min lejlighed ved hvor meget mine planters velbefindende betyder for mig.
Heldigvis er radiatorene blevet ordnet, så nu der det til at holde ud - for planterne altså.


Det har været rigtig koldt idag, vejret har været fantastisk smukt det må man sige.
På vej hjem ville jeg lige forevige øjeblikket ved at tage et billede og jeg havde nær frosset nallerne af.



Ingen kommentarer: