mandag den 7. april 2008

Svanelanding

Der er ikke det store at fortælle.
Jeg har besøgt nogle mennesker rundt omkring i landet. Hørt lidt historier, fortalt nogen selv, set på billeder og endda gammeldags lysbilleder, det har været rigtig god hygge.
Jeg har i lørdags været til Jette ("Moster Elly")'s fødselsdag i jylland, det var rigtig sjovt. Hende kender jeg fra Grønland, hvor hun arbejdede i sengeafdelingen og vi havde rigtig meget sjov sammen.

Jeg går og leder efter tegn på forår og de kommer så småt, men så i nat får man frostgrader igen og så kommer det evigt tilbagevendende spørgsmål: "Bliver det nogensinde sommer?"

Nå, men jeg har da fået nogle billeder af en svanelanding, det er også meget sjovt.










2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.

Pipsen sagde ...

Hej du gamle, svaner er helt fantastiske, måske skulle du indføre et par stykker når du kommer til sensommer. Håber du har det godt, vi ses
Pia