mandag den 11. maj 2009

En tur i Zoo


Nu er det jo sådan at jeg ikke bor så langt fra Zoologisk have i København, så da jeg havde et par timer i overskud, tog cameraet under armen og gik ind for at kigge på dyr.

Det vægger jo lidt barndomsminder fra da man havde et zebra-stribet zoo årskort og var med sin morfar derinde og fik alverdens historier om dyrene. Så det var rigtig hyggeligt.




Tja, når man kun så selve skindet fra en isbjørn da man var på Grønland, så måtte man jo møde dem på en gåtur en tilfældig forårsdag i København.
De så ud til at nyde vejret meget godt, selvom jeg forestiller mig at det er lidt varmt med sådan en pelsfrakke på.



Så havde de også en af mine livretter. Får man ikke bare lyst til at spæne op og kløve den i nogle bøffer og smide den på grillen? Ja, jeg spø'r bare.



Pinguiner er ogs nogle sjove dyr.









Det var det med ikke at kunne se skove for bare træer
- eller at se den vandrende pind for alle pindene.






Det var en meget hyggelig tur og jeg skal jo nok derover og kigge igen en af dagene hvor solen skinner.

Ingen kommentarer: